Salon Fryzjerski Jeżyk

Salon Fryzjerski Jeżyk Opole.

Salon Jeżyk powstał w roku 1995. Początkowo oferował usługi dla mężczyzn, młodzieży i dzieci, co uzasadnia jego nazwę, która z jednej strony symbolizuje nazwę fryzury z drugiej - zwierzątko obdarzone sympatią dzieci.

Jako jedyny wówczas salon w Opolu, zapewniliśmy szczególne warunki do świadczenia usług fryzjerskich dla najmłodszych klientów. Dzieci bardzo często boją się wizyty u fryzjera, dlatego umililiśmy im pobyt, zapewniając przyjazne warunki, takie jak: kącik do zabawy, wyświetlane bajki i słodycze po zakończeniu strzyżenia.

Rodzice chętnie przyprowadzają do nas swoje pociechy, które siadają w foteliku fryzjerskim bez łez. Podczas oczekiwania na metamorfozę mamy czy taty, dzieci umilają sobie czas zabawą w swojej kolorowej poczekalni. Po kilku latach i zmianie wystroju salonu, rozszerzyliśmy zakres usług o ofertę dla pań. Nasz zespół systematycznie podnosi swoje kwalifikacje na warsztatach i szkoleniach z dziedziny strzyżenia, koloryzacji i pielęgnacji włosów.

To już 20 lat!

Maj 1995 roku, otwarcie Salonu Fryzjerskiego Jeżyk, dzień pełen emocji i pytanie, czy pomysł na biznes był dobry...

Tym razem inspiracją do otwarcia salonu fryzjerskiego nie była wielka miłość i pasja do fryzjerstwa, zresztą 20 lat temu niewiele słyszało się o fryzjerach-artystach, o akademiach fryzjerskich czy innych górnolotnych określeniach tego zawodu. Ot, po prostu, był to rzemieślniczy zawód służący społeczeństwu. Co zatem, jeśli nie zainteresowanie fryzjerstwem, zainspirowało nas do utworzenia salonu fryzjerskiego? Zanim padnie odpowiedź, warto wspomnieć, że był to czas przemian w Polsce, czas, w którym młodzi ludzie zaczynali uczyć się przedsiębiorczości, realizowali swoje pomysły, rozpoczynali handel na łóżkach polowych, podglądali zachodnie gospodarki i rzucali się na głęboką wodę. Baczne obserwowanie rynku skutkowało natychmiast pomysłem na biznes. Brakowało wielu rzeczy, ale również wielu usług i miejsc, których istnienie dzisiaj jest rzeczą oczywistą.

Tak właśnie było w naszym przypadku. Jako młodzi rodzice zauważyliśmy, że nie tylko nasz syn ma obiekcje, aby usiąść w fotelu fryzjerskim, nieprzystosowanym dla dzieci, na którym zapewne, mimo obecności mamy, czuł się niepewnie. Wizyty u fryzjera nie były zatem dla dzieci rzeczą przyjemną, a wręcz często kończyły się nieskutecznym zachęcaniem do podjęcia choćby próby wejścia na fotel. W Opolu nie istniał wówczas żaden salon fryzjerski przeznaczony dla dzieci. Strzyżenie dzieci odbywało się w tradycyjnych zakładach, gdzie na oparcia fotela fryzjerskiego kładziono deskę, na której sadzano malucha... . I tu był nasz pomysł - zróbmy taki salon, który będzie przyjazny dzieciom! Wiedzieliśmy, że musi to być miejsce kolorowe, gdzie dziecko zanim usiądzie na fotelik, będzie mogło poczuć się pewnie, zatem potrzebne mu będą zabawki, wyświetlane bajki, fotelik z rowerową kierownicą i dzwonkiem. I tak urodził się Jeżyk. Oprócz stanowiska dla dzieci utworzyliśmy również stanowiska męskie. Z czasem okazało się, że również Mamy naszych małych klientów chcą korzystać z usług naszego salonu.
Po gruntownych zmianach w wystroju wnętrza w 2006 roku, oferta salonu stała się pełna, a salon zyskał miano Fryzjera dla całej rodziny!

Salon Fryzjerski Jeżyk w pierwszej odsłonie. Maj, 1995 rok.

Rok 1997 i wielka powódź na Zaodrzu, smutna karta nie tylko w działalności Jeżyka...

Juz 20 lat damy o włosy naszych Klientów!

Salon Fryzjerski Jeżyk nie utracił swojej misji, jaka przyświecała mu przy narodzinach. Dbałość o dobre samopoczucie podczas usług fryzjerskich najmłodszych Klientów jest naszym priorytetem. Realizacji tego celu służyły m.in. konkursy z nagrodami dla dzieci. Słodka niepodzianka po strzyżeniu, kącik z zabawkami, nagroda uzyskana w konkursie - to wszystko sprawia, że najmłodsi chętnie wracają do nas, a po dwudziestu latach, nasi wówczas mali klienci przyprowadzają do nas już swoje pociechy!

Konkursy, zabawy... - wizyta u fryzjera to przygoda!

Szkolenia, warsztaty, pokazy... z udziałem Pań Fryzjerek z naszego salonu.

20 lat jesteśmy dla naszych Klientów, a Oni są dla nas. Darzą nas zaufaniem i okazują sympatię. Wracają do nas i to jest naszą satysfakcją.

DZIĘKUJEMY!